کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

چند تا مطلب باهم۰

1393/4/23 13:42
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه اتفاق خوب افتاد۰برای اولین بار پسرم تمام فرنیاشو خوردودیگه چیزی اضافه نیومد که مامان بخوره۰ممنونم از پیشنهاد خاله بیتا که گفت موز قاطی فرنی گل پسری کنم۰فک کنم کیان جونم موز خیلی دوست داشته باشه۰

 

امروز برای اولین بار پیگیر اخبار ورزشی ساعت ۱۳/۱۵ شدم از صبح حواسم بود که اخبار روببینم۰آخه دیشب وسط فینال جام جهانی خوابم برده بود۰کسانی که منو میشناسن میدون فوتبال وpsواخبار ورزشی خوشم نمیاد ولی هر۴سال یه بار عیب نداره۰

قل

 

دیگه گل پسری سحر با صدای دعای سحر بیدار میشه۰اول تی وی رو باتعجب نگاه میکنه بعد به من وهمسری نگاه میکنه که سرسفره مشغول غذا خوردنیم وبهمون میخنده۰بعد دیگه خوابش نمیبره۰دیشب ساعت ۴/۳۰ خوابید۰۵/۳۰ بیدار شدم دیدم کیان نیست۰بلند شدم دیدم قل خورده رفته بین مبلا گیر کرده۰طوریکه سرش روقالی وپاهاش بین مبلا بود۰۰۰منم بلند شدم دورتادورش بالشت چیندم که فقط سمت خودم بیاد۰

پسندها (2)

نظرات (6)

ناهید(مامان امیرحسین)
23 تیر 93 18:47
چه عکس خوشگلی نوش جون گلپسری باشه فرنی ها. شب حتما دورش حفاظ بچین چون غلت زدناش دیگه شروع شده و آغاز دردسرهای جدید برای مامانی راستی مهدیه جون مگه روزه میگیری که سحری میخوری؟
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت ناهید جونی دیگه گفتم جام جهانی تموم شد یه عکس پسرم با توپ نداره ناسلامتی ورزشکاره دیگه۰ راستی پوره هاتو چطور درست میکردی واسه امیر حسین جون? نه عزیزم از اونجا که صبح تاساعت ۹ میخوابم،گشنم میشه
ناهید(مامان امیرحسین)
24 تیر 93 9:07
پوره سیب زمینی رو به دو روش میشه درست کرد. یکی اینکه سیب زمینی رو آبپز کنی یک روش دیگه اینکه توی یه قابلمه نمک بریزی بعد سیب زمینی رو بذاری روی نمک ها بدون آب با شعله کم پخته میشه. اینجوری خوشمزه تر میشه بعد از هر روشی که رفتی سیب زمینی رو با یه کم شیر و کره له میکنی. من شوید خشک هم یه کم اضافه میکردم خوش عطر میشد
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون خانومی از راهنماییت
بابا جون
24 تیر 93 14:18
فدای کیان خان بابای برم من نوشه جونش
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
فدای همسری وکیان جونمون
مامان ماهان
25 تیر 93 4:39
الهی من قربون کیان جووووووووووونم بشم که تموم فرنیاش وخورده،بوووووووووووووس به روی ماهت جیگرم
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
عمه جون خیلی از گل پسری تعریف کردیم امروز ظرف فرنی که کنارش بود حواسم پرت شد چرخید وپای خوشگلشو زد توفرنی و چپه شد رو فرش ۰۰ ۰از دست این ورووجک۰۰
عمو مجید
25 تیر 93 9:29
سلام به اقا کیان که خیلی دلم براش تنگ شده امیدوارم لحظات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشید
بیتا(مامان فرانک)
29 تیر 93 18:00
فداش بشم چه عکس بانمکی نوش جانت عزیزم خوشحالم که خوشت اومده بووووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
نظر لطفتته بیتاجون بله اشتهای آقا باز شده دیگه با اسانس موز