کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

دنده یک

1393/4/25 4:32
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم۰الان که دارم این پست رو میذارم توبغلمی وداری شیر میخوری۰دستای کوچولوت رو به بدن من محکم کردی۰قربونت بشم من وقتی شیر رو قورت میدی انگار خیلی وقت شیر نخوردی ولی یک ساعت پیش بیداربودی۰۰ ۰

دنده یک۰۰ ۰آخه نفس مامان دیگه با اعتماد بنفس تمام روی دستاش بلند میشه وتاب میخوره یکم فک میکنه وبعد باصورت خودشو پرتاب میکنه به جلو وبا چونه کوچولوش میخوره زمین۰یا یه وری میشه ویه دستش رو میزاره روی پاش من که میگم داره کلاس میزاره آخه خیلی بانمکه این کارش۰خدا بخواد چند روز آینده اولین قدماش واسه بزرگترین کار شش ماهگیش رو انجام میده "حرکت"

امیدوارم زودتر چهاردسته پایی کنه تا پست جدید روبذارم۰منم باید به فک باشم واسه یه تغییر تو زندگیمون"اثاث کشی"باید شروع به جمع جورکردن کنم۰

 

عکس آرشیو(کیان دو روزه) وخونه قدیممون

ان

یادداشت۰خونه خوبی بود۰برامون خیلی اومد داشت ۰پسر نازم من سه ماهه باردار بودم که به این خونه اومدیم۰شما تو این خونه میخوای حرکت کردن رو یادبگیری۰پس زودباش گلم۰۰

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
26 تیر 93 1:41
انشالله هرچه زودترپسرمون راه می افته و تاتی تاتی میکنه وتموم خونه جدیدتون وبهم میریزه... قربونش بشم..بوووووووووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ایشالله۰۰۰ واسه عمه جون وماهان گلش
بابا جون
26 تیر 93 7:44
گل پسر بابایی داره شروع میکنه به بازیگوشی . فداش بشم خودم
ناهید(مامان امیرحسین)
26 تیر 93 11:15
عجله نکن مهدیه جون حرکت هم میکنه اونقدر که بگی کیاااااان یه کم بشین پیشاپیش خداقوت واسه اثاث کشی گلپسری رو از طرف من ببوس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ناهید گلی راس میگی اونم از نوع پسر بچه که جنب وجوشش زیاده به خودی خود۰ ممنون عزیزم شمام امیرحسین روببوس ازطرف من
مهشید
26 تیر 93 16:41
چشم به هم بزنی از دستت در میره وبدو بدو فرار میکنه و میخنده ایشالا
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
مهشید جونم معلومه که خیلی امیدجون باهت بازی میکنه۰۰۰ گل پسری رو یه ماچ محکم بگیر
بیتا(مامان فرانک)
29 تیر 93 18:03
ماشالله کیان جون جنب و جوشش زیاده همین روزا دیگه 4دست و پا میکنه ایشالله
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم ایشاالله سری بعد که بیام خونتون بدو بدو دنبال کیان وفرانک جون باید باشیم۰
عمو مجید
6 مرداد 93 19:19
الهی من قربون اقا کیان بشم