کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

۱۳۹۳/۳/۱۶ یه حموم جالب باکیان

1393/3/16 23:51
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری۰امروز ظهر مهمون داشتیم۰بعد ازظهری رفتم سالگرد مادربزرگم۰خدابیامرزش  ۳سال پیش  فوت کرد۰یه مادر به تمام معنا۰خیلی دوسش داشتم۰حیف که زود از پیشمون رفت۰۰۰

تو خونشون خاله هام اومدن که بغلت کنن که حسابی جیغوسر صدا راه انداختی۰آخه بدنت بازم داغ بود خلاصه تمام اون چند ساعت رو بغلت کردم۰بعدهمسری اومد دنبالمون ورفتیم پارک نزدیک خونه۰برای تو پارک وفواره ها ودرختها و۰۰۰مثل یه دنیای جدیده۰باتعجب نگاه میکردی۰شب اومدیم خونه زنگ زدم به عمه جون که بیاد خونه ما تافردا باهم ماهان رو ببریم واسه واکسن دوماهگی۰خلاصه فیلم ستایش رو دیدیم وقبل شام تصمیم گرفتیم کیان رو ببریم حموم۰خلاصه آماده شدیم ورفتین باعمه دوتایی واست شعر میخوندیم ولی با ریختی اولین قطرات آب رو بدنت شروع به گریه کردی !من دیدم اینطوری نمیشه شروع به شیر دادن کردم و۰۰۰شما رفتی لالا۰۰۰باورنکردنی بود عمه جون میشستت وشما خوابت برد۰کلی خندیدیم۰باز بیدارت کردیم  وشما دوباره از بس خسته بودی خوابیدی۰خلاصه سریع شستیمت واومدیم بیرون وبا اولین قلوپ شیر خوابیدی۰خوابای قشنگ ببینی عزیز دلم۰قلب

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان پریا
18 خرداد 93 13:11
چه بامزه تو حموم خوابید خوش به حال این نی نی ها چه زندگی راحتی دارنقربونت عزیز که نظر گذاشتی بازم به وبلاگ کیان سر بزن۰من لینکت کردم
مامانی اریان
18 خرداد 93 23:41
چه جالب واقعا؟؟؟خدا چه کیفی داده شستنش من وقتی بچه خوابه رو خیلی دوست دارم قربوووونش بره خاله حتما چهرش دیدنی بوده وااااااای خدا دلم برا دیدنش تو اون لحظه پر میزنه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم۰کیان رو من تا به حال به این سرعت نشسته بودم۰جالب بود۰
نفیسه
19 خرداد 93 10:06
سلام کیان جون وبلاگ قشنگت مبارک باشه گل پسر چه عکسای قشنگی داری عزیزم دست مامان و بابات درد نکنه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام نفیسه جان!خوش اومدی عزیز۰سلام برسون
ناهید(مامان امیرحسین)
19 خرداد 93 23:56
سلام به کیان جون و مامان مهدیه مهربون اول ماشالله رو بگم به کیان پهلوان. ماشالله هزارماشالله وبلاگش هم مبارک باشه. ایشالله پر بشه از خاطره های خوب و خوش
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم۰خوشحال به وبلاگ کیان سر زدی۰من همیشه پیگیر شرینکاری های گل پسرت هستم۰وبلاگ قشنگی داری عزیزم۰موفق باشی۰