کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

ماجرای امشب

1393/6/27 0:21
280 بازدید
اشتراک گذاری

امشب جاتون خالی شام ماکارانی داشتیم.من تو آشپزخونه مشغول بودم که همسری با کیان اومدن.درست همون لحظه ای که ماکارانی ها تو سبد ریخته شده بود.منم سرگرم ته دیگ بودم یکدفعه چرخیدم دیدم بله یه رشته ماکارانی بلند تو دهن کیانه.آی به جیغ انداختم که خفه نشه و ....و......

ولی کیان انگاری خیلی دوست داشت.این اولین باری بود که ماکارانی میخورد.همسری بهم جرات داد تا باز به سراغ دوربین برم.همیشه عشق این کار رو داشتم یه نی نی درحال خوردن ماکارانی ببینم.حالا میذارم تو وب تا همتون ببینین وهوس ماکارانی بیافتینخندونک

حالا بعدشو تصورکنین باهمون دستا...

آقا کیان دکمه خاموش وروشن تی وی رو یاد گرفته بود هی خاموش روشن میکرد.تازه میخواست زیرنویسا رو بگیره.

ازدست این وروجک.دارم فک میکنم تی وی روکجا بذارم؟مگه گذاشت فیلم ببینیم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهشید
27 شهریور 93 8:07
عزیزم از این آدرس دانلود کن که ریجستر هم داره http://ir-dl.com/software-section/aoao-video-to-gif-converter-v3-3-0/# اگه مشکلی داشتی باز بیا بهم بگو در خدمتم
خانم شَپول
27 شهریور 93 11:09
خخخخخ شروین هم عاشق ماکارونیه فک کنم بیشتر بچه ها دوس دارن ماکارونی ما ک خونمون شده مسجد کم کم باید تی وی رو هم جم کنیم خخخخخخخخخ
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ماکارونی بیشتر شبیه یه اسباب بازی تجسمی برای بچه هاس که باهش بازی کنن وتو حال خودشون باشن۰ چقدر دکور خونه تغییر میکنه با این بچه های کنجکاو وشیطون۰
مامان ماهان
27 شهریور 93 13:14
الهی فداااات..جیگرم.. قربون ماکارونی خوردنت.. دلم برات یک ذره شده..
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربوووونت عزیزم دل ماهم براتون تنگ تنگ تنگ شده
ناهید(مامان امیرحسین)
29 شهریور 93 0:21
ای جاان چه با اشتها و بانمک میخوره من که واقعا هوس ماکارونیم کرد الان
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
خودمم باورنمیکردم اینقدر دوست داشته باشه.