کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

۱۳۹۲/۱۰/۲ روز تولد کیان

1393/3/6 21:17
237 بازدید
اشتراک گذاری

عکس کیان جونم تو بیمارستان

عکس کیان جون در بیمارستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس های جیگر مامان در 10 روز اول تولد

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

 

شب اربعین بود۰حال واحوال خوبی نداشتم شب تا ساعت ۳ بیداربودم۰صبح ساعت ۱۰/۳۰
تا اومدم چایی بخورم باحس یه ضربه بخودم اومدم۰وقتش شده بود۰من که تمام نه ماه رو 
به خودم قوت قلب می دادم اون موقع دیگه اصلا متوجه خودم نبودم۰فقط رفتم لباس پوشیدمو
 کیف بیمارستان رو براشتیم وراه افتادیم۰خداروشکر
 بیمارستان تا خونه ما ۵دقیقه راه بیشتر نبود۰تو اون ۵دقیقه حتی یه کلام هم بامهدی حرف 
نزدم۰خیلی استرس 
داشتم وقتی می خواستم وارد بخش بشم احساس میکردم تمام بدنم میلرزه۰۰۰خلاصه ازساعت ۱۲
/۳۰دردا شروع شد وانتظار به سر اومد واینطوری بود که آقا کیان ساعت ۱۶/۴۰دقیقه روز دوم 
دی ماه نودو دو در بیمارستان بنت الهدی مشهد  بدنیا اومد.
شب تاساعت ۹ همه پیشم بودن۰تا اینکه شدیم من ومامان عزیز وکیان جون۰خلاصه یه ساعتی 
خوابیدی وبعد
 بیدارشدی هی شیر خوردی منم که خوشم میومد شیر میدادم که ساعتای ۳دل درد شدی وبخش
 روگذاشتی روسرت۰
تاصبح بیدار بودمniniweblog.com۰

 
پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی و بابایی
21 خرداد 93 11:48
وای ببینشس چقد اینجا کوچیکه
مامانی و بابایی
21 خرداد 93 11:50
مامانی اگه به وبلاگ ما هم یه سر بزنی خوشحال میشم