کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

ایده آل۰۰۰

1393/4/7 22:40
179 بازدید
اشتراک گذاری
یه زندگی ایده آل یعنی:
قبل اومدنش براش آرایش کنی
عطر بزنی
لباس نو تنت کنی
وقتی اومد بپری بغلش
بوسش کنی
دستتو دور گردنش بندازی
نگات کنه
نگاش کنی
بگه خانومم عاشقتم
بگی مرد من دیوونتم
با صدای مردونه تو بغلت بخنده
با ظرافت زنانه شیطونی کنی
وقتی جلو آینه وامیسته برات فیگور میگیره میگه عضله رو نگا
بخندی بگی تو قوی ترین مرد جهانی
از تو آینه چشمک بزنه بگه وروجک توهم خوشگل ترین دختر دنیایی
بیاد دنبالت فرار کنی
بزور بگیرتت
بلند بخندین
یهو آروم شین
یهو ساکت شه تو گوشش بگی دوست دارم
تو گوشت بگه میمیرم نباشی
وقتی از حموم میای موهاتو خشک کنه
وقتی میخواد بره حموم تو ریششو بزنی
بگه اخه کوچولو تورو چه به این کارا برو غذاتو بسوزون
لج کنی
نازتو بکشه
زندگی یعنی باتمام سختیاش خوشبخت باشی به شرطی اونی که باید باشه خودش باشه .
پسندها (5)

نظرات (6)

ابجی سجا
7 تیر 93 23:51
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت التماس دعا
مامان ماهان
8 تیر 93 0:46
چه حرفای قشنگی به دلم نشست...البته زندگی فرازونشیب زیاد داره,امکانش هست تو این بالاوپایینا یکی حواسش به خودش نباشه ازکاری که بایدانجام بده فراموش کنه... وبعد باید یاد طرفت بندازی...عزیزم باتمام اینها باید یادت باشه بی شک شماخوشبخترینین...دوستون دارم...
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون زهرا جون۰منم یه عالمه دوستتون دارم
مامی آرتین
10 تیر 93 12:50
عزیزم سلام.نماز روزتون قبول حق.من تقریبانی نیهای هم سن پسرمولینک میکنم.موافقین؟بیاوبمون.
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
خانومی لینک شدی گلم
ناهید(مامان امیرحسین)
15 تیر 93 16:22
مهدیه جون کجایی؟ حال گلپسر چطوره؟ کم پیدایی؟ ما پست جدید میخوایم یالا یالا یالا
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم!قربونت ۰پستام درحالت چکنویس باقی موندن۰آخه نی نی وبلاگ با سیستم به آپلودم گیر میده ولی باتبلت مشکلی نیست۰انشاالله مشکلا حل شه همه باهم ثبت میکنم۰قربونت دوست گلم
مهشید
16 تیر 93 10:01
سلام مهدیه جونی بوووس واسه کیان کوچولو میگم چقدر اسمت با اسم همسرت جالب با هم جور شده
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام خانوم خانوما۰ مرسی گلم. شمام امید جون رو یه ماچ محکم بکن۰ آره دیگه عزیزم همون مرد ایده آلی که تو دبیرستان بهش فکر میکردم تا اسمشم انتخاب کرده بودم ۰۰خدا رو شکر مهدی خود خودشه۰