کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

این یه پسته متفاوته۰۰

1393/3/21 11:17
240 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدا۰این پست یکم متفاوته۰
از اولی که خودمویادم میاد اهل فال, طالع وستاره و۰۰۰ نبودم۰یه روز تو دبیرستان 
یکی از بچه ها همینطوری اومد و
کفت دستمو گرفت وخیلی حرف زد۰یکیش که یادمه گفت بچه اولت پسره۰۰
همیشه دوست داشتم پسر داشته باشم نمیدونم۰شاید چون خودم بچه اول بودم یا 
شایدم رفتار همسری رو میدیدم باخواهر برادرای کوچکتر ازخودش حتی مامان
 وباباش۰شاید این پست رو فقط مامانی درک کنه که بچه اولشون پسره۰
وقتی تو سونوگرافی میفهمی یه مرد کوچولو داری۰وقتی همسرت میفهمه 
وازخوشحالی تو آغوش میگیردت بدون درنظر گرفتن جا ومکان وحتی حضور دکتر۰
وقتی شبا میخوابه واز آرزوهات واسش میگی۰وقتی میبینی نه دقیق میبینی که نگاه 
همسرت تو چشاش برق میزنه وانرژی میگیری که اگه همسرت خستس ولی یه بمب
 انرژی وحرکت تو خونه داری۰وقتی قل قل میخوره تا خودشو به ورودی آشپزخونه ب
رسونه۰وقتی موقع شیر خوردن دندون میگیره وهرچی جیغ بزنی محکمتر میگیره۰
وقتی به تمام معنا عاشقش میشی۰۰۰
ولی۰۰۰
ولی وقتی مریض میشه۰ساعتا دیر میگذره انگار خونه ازحرکت وجنبش وا میسته۰
انگار دلت میخواد بترکه وقتی تب داره وبیحال می افته توجاش۰حتی عزیزترین 
اسباب بازیشم نمیخواد۰وقتی شیر نمیخوره و مادر هم تب میکنه پابه پای عزیزش۰
پسر عزیزم کیان جونم زودتر خوب شو گلم دلتنگتم۰۰۰مامان مهدیه
پسندها (2)

نظرات (6)

نفیسه
21 خرداد 93 15:02
غصه نخور مهدیه جون انشالله حال کیان جون زود زود خوب میشه و واست از اون قهه قهه های خوشگل میکنه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
خدا رو شکر عزیزم ازعصر حالش داره بهتر میشه وامشب برام خندید۰خدا رو هزارمرتبه شکر
ناهید(مامان امیرحسین)
21 خرداد 93 16:27
دقیقا درکت میکنم عزیزم.
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنونم گلم۰ماجرای تب تند روخوندم۰شمام شرایط سختی داشتی۰خدا روشکر از عصر حال کیان بهتر شده۰امیر حسین رو یه ماچ خوشگل بکن
ناهید(مامان امیرحسین)
22 خرداد 93 0:29
خداروشکر که حال کیان جون بهتر شده. ایشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه
بابا جون
22 خرداد 93 11:33
الهی فدای پسره گلم بشم. دنیارو به پاش میریزم که حالش خوب بشه. از همسر عزیز م ممنونم به خاطره تمام زحمتهای که واسه من و زندگیم( کیان) میکشه امیدوارم همسر و پدر خوبی واستون باشم
مامان مینای آرتین
23 خرداد 93 16:57
من از اون مامان های هستم که دلم میخواست بچه اولم پسر باشه... عزیزم میفهمم الان چه حالی داری و دعا می کنم کیان جون حالش خوب بشهممنون عزیزم۰خدارو شکر امروز بهتره۰
مهشید
25 خرداد 93 10:42
ای جووونم عزیزم خدا رو شکر که الان بهتره خوشحال شدم از آشناییتون با افتخار لینک شدی خانمی
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم.خوشحالم ازاشنایی باشما