کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

کیان بستنی خورد۰۰۰

1393/3/9 20:21
152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابا مهدی رفت شیرینی بگیره۰خیلی هوس بستنی کرده بودم ولی یادم رفت بگم۰وقتی برگشت بستنی قیفی بود تودستاشش۰خلاصه شمام که عشق ماشین سواری شدی پسرم نخوابیده بودی وبغلم بیرون رونگاه میکردی۰تا باباجون بستنی رو داد خیلی دلم میخواست یه ذره به دهنت بذارم ولی۰۰۰ولی خودت چیکار کردی تابستنی رو گرفتم با دستت اومدی بگیری یهو بستنیه که از اون سفارشیا وخوشگلابود از آرنج تا انگشتات پرشدخنده۰حالا من بایه دستم بستنی رو گرفتم بایه دستم دست راستتو ولی تو زرنگتر ازاین حرفا بودی دست چپتو زدی رو دست راستت وبردی تو دهنتراضی که با واکنش من بابا مهدی اومد وبا دستمال دستاتو پاک کرد ولی تا خونه مشغول ملچ وملوچ بودی وحسابی انگشتاتو خوردی وساکت بودی۰قربون پسر بستنی خورم بشم منخندونک

پسندها (1)

نظرات (1)

عمو محسن
10 خرداد 93 9:34
سلام عموجون من الان از خواب بیدار شدم چایی نخوردم اومدم تو وبلاگت.بوووووووووووووووووووووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربون عمو جونم بشم من بیا کنار ما دور همی صبحونه بخوریم.بای بای عمو