کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

نذر نامه۰۰

1393/8/9 22:06
380 بازدید
اشتراک گذاری

یه آرزویی که همیشه واسه بچم داشتم این بود که جمعه اول محرم ببرمش همایش شیرخوارگان حسینی۰همیشه تماشاچی از تی وی بودم ۰امروز رفتیم حرم۰جالتون خالی حضور اون همه بچه با لباسای سبز واقعا حال وهوای قشنگی درست کرده بود۰ 

اینم عکسای آقا کیان وپسر عمه جونش

اول لالا هردوتاشون باهم

فل

اینم یه عکس یادگاری با یاسمن وسجاد جون

gg

فرشته ها همچنان خوابن۰۰۰

 gy

 لالا لالایی لالا لالایی۰۰۰

 yy

 بعدبیدارشدن گل پسرامون

اا

فقط  گوشی ۰۰ ۰

hg

 از این مدل گوشیا نمی پسنده۰۰

hg

 قربون خنده های شیرینتم

 

 ااGfd

 خیلی  به کیان خوش گذشت

gyt

اینم یه عکس خاص

ال

 

یا صاحب الزمان 

              فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم. اورا برای ظهور نزدیکت برگزین وحفظ کن۰

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان ستایش وامیررضا
10 آبان 93 21:51
هزارماشالله خداحفظش کنه بحق علی اصغر( ع)
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ایشاالله۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
بیتا(مامان فرانک)
11 آبان 93 19:19
اخی نی نی ها چقدر ناز خوابیدن دلم براشون تنگ شده بوووووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ماهم دلتنگیم ولی راه دوره دیگه۰۰۰ بووس واسه فرانک جون ومامان گلش
مهشید
12 آبان 93 11:35
ای جووونم فرشته های معصوم دوست داشتنی خدا حفظتون کنه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
چشات ناز میبینه
مامان ماهان
14 آبان 93 15:15
الهی قربون جفتشون بشم... اونروز خیلی خوش گذشت.. چه نذر قشنگی...
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم عکسشون شد خاطره واسه فرداهاشون
سپیده مامان درسا
17 آبان 93 15:46
ای جونم خدا حفظش کنه واستون مهدیه جون ، عزاداریهاتون قبول
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
مرسی خانومی!از شما هم قبول باشه
ناهید(مامان امیرحسین)
27 آبان 93 17:08
چه عکسهای خوشگلی امام حسین نگهدارتون باشه انشالله
مهشید
13 آذر 93 10:54
مراقب خودتون باشی عزیزای دلم
سپیده مامان درسا
18 آذر 93 23:20
قالب نو مبارک
سپیده مامان درسا
18 آذر 93 23:21
مهدیه جون کامنت های من به شما میرسه یا نه ، چون نیست کامنتها ی من
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ببخشید گلم یه مدتی آن نبودم۰
مهشید
25 آذر 93 23:22
پس چرا آپ نمیکنی مامانی مهدیه جون
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ای بچشم اووووووومدم من
مامان پریا
27 آذر 93 1:57
الهی امین...خدا حفظش کنه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیز