کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

پسر شیرینم۰۰

1393/7/7 10:56
283 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بگردم یه دونه پسرمو۰همیشه وقتی  دره یخچال رو باز میکنم دست دراز میکنه تاشکلاتای توی  یخچال رو برداره۰امروز دلم خواست ببینم چطوری شکلات میخوره تاحالا شکلات این مدلی تست نکرده بود۰۰۰اینم شکلات خوردن پسرمون البته بعد شکلات رو دیگه تو دهنش نکرد۰فقط نی اون تودهنش بود۰

اا

الهی فدات شم میدونم که همونطور که ویار مامان ترشی بود ذایقه شمام ترشه۰

مثلا دمی با آلو تاحالا شنیدین؟!؟قهقههسوپ یا آب گوشت هم باید یا آلو یا آبلیمو چاشنیش باشه۰

ماست ترشم خیلی دوست داره۰تازه لواشکم بهش دادم۰نیشخند

قربونت بشم با این ذایقه خوشمزتقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سحرمامی آرتین
7 مهر 93 12:09
ای جانم چه نانازی توخاله♥♥♥ خداحفظت کنه. بیابه آرتین منم سربزن.
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربووونت عزیزم من هر روز پیگیر شیرینکاریهای آرتین نفس هستم عزیزم
نی نی عکس
7 مهر 93 17:00
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان ماهان
8 مهر 93 9:15
جااان ماشالله به کیان جووووونی چقده ناز میخوره جیگرم.. قربونت بشم با ذایقه ترشت...
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
فدای عمه بهتر از جون بشم من قربونت گلم یه عالمه تشکر واسه مهربونیای بی حد واندازت
سپیده مامان درسا
9 مهر 93 14:31
عزیزم فدای خوردنش بشم من
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربون لطفت سپیده جون
سپیده مامان درسا
9 مهر 93 14:32
چه بامزه میکنه اون قیافه ی نازشو
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
می بینی گلم تمام چیزهایی که اولین باز تست میکنه دقیقا قیافشو اینطوری بهم میریزه
سپیده مامان درسا
9 مهر 93 14:34
مهدیه جون منم رمز پست پایین و میخوام لطفا
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
عزیزم این یکی نمیشه یه دلنوشتس واسه آینده کیان ببخشید
مهشید
9 مهر 93 16:16
آااااخی چه چهره ش رو ناز تو هم میکشه
بابا جون
12 مهر 93 7:39
قررررررررررررررررررررررررررربونه پسرم بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننن
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربووووووووون هر جفتتتتون بشم من
مامان سمانه
16 مهر 93 0:48
سلام عزیزم شماهم پسر شیرین وبامزه ی داری ممنون که به وبم سر زدین من طراحی قالب وبم دادم به این سایت http://lilitheme.ir لی لی تم . دوستم گل پسرت ببوس
فریده
16 مهر 93 12:45
سلام عزیزم اینم اسم نرم افزار ترکیب عکس از اینترنتم میتونی دانلود کنیPhotoScape
مامان پریا
26 مهر 93 17:46
اییییییییییییی جونم با این قیافش قربونت برم من شیرین پسر ماشالا
بیتا(مامان فرانک)
5 آبان 93 22:11
آخی الهی بگردم انگار اصلا خوشش نیومده،قیافه شو ببین چیکر میکنه بووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
آره دوست نداشت بوووووس به روی ماهتون