کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

بلاخره تموم شد۰۰۰

1393/6/8 0:44
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم۰من اومدم۰[  جیغ ۰۰دست۰۰۰هورا۰۰]

خب بعد یه هفته اثاث کشی وجمع وجوری نوبت رسیدگی به وبلاگ پسرم شد۰هفته پیش ۵شنبه صبح خونه نظافت شد واز بعد از ظهر وسایلا رو آوردیم وشروع به چیدن کردیم۰از همه ممنونم من فقط کارم مواظبت کیان بود۰

جمعه هم ادامه وسایلا رو آوردیم۰اونقدر خسته بودم که به مامانم گفتم صبح شنبه میخوام با آرامش تمام بخوابم۰۰۰خواب بودم که زلزله شد۰۰۰اول فک کردم شاید ماشین باشه آخه خونمون نزدیک چهار راس ولی بعد کیان رو همون طوری که بغلم خواب بود برداشتم بیام بیرون که تموم شد۰خیلی خسته بودم دوباره خوابیدم۰۰۰این از این۰۰۰

الان خونه مشکل نت  داره۰ونمیتونم عکس بذارم۰فقط میتونم بنویسم۰چند روز گذشته پرده ها هم نصب شد ولی باز م احساس میکنم نامرتبه۰فک کنم هنوز کار داره۰۰۰

مشغول یه پروژه مهم هستم۰۰۰بعدا توضیح میدم

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان ماهان
8 شهریور 93 11:12
خسته نباشی عزیزم... ایشالله درست میشه. بووووووووووووس واسه کیان جووووووووووونی
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
دست شما دردنکنه که حسابی اذیتتونکردیم۰ یه عالمه بوس واسه ماهان نازمون
ناهید(مامان امیرحسین)
8 شهریور 93 16:52
جیغ ... دست... هورا به افتخار برگشت مهدیه جون خسته نباشی عزیزم پروژه مهمت چیه زودی بیا بگو کیان جون رو از طرف من ببوس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون ناهیدجون پروژه یه پست مخصوص داره فعلا درگیرم۰فقط بگم تمامش مربوط به کیانمونه۰۰۰ امیر حسین ناز رو ببوسش۰
مهشید
10 شهریور 93 7:06
ایول تبریکات صمیمانه ما رو پذیرا باشید ایشالا که خونه ی خوش یمنی باشه براتون
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون گلم مرسی از آرزوی قشنگت
سپیده مامان درسا
12 شهریور 93 6:21
سلام مهدیه جون خوبی ، خسته نباشی انشالله زودی همه ی کارها تموم بشه ... ببوس کیان جون و از طرف من
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم۰سلامت باشی ایشاالله تمومه دیگه شمام درسا ی ناز رو ببوس
مامان لیلی
12 شهریور 93 14:40
خسته نباشی عزیزم، مبارک باشه خونه جدید... امیدوارم خونه عشقتون بشه کیان کوچولو رو ببوووووووووووووس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون از آرزوی قشنگت خانومی