کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

یه مدتی درگیرم۰۰۰

1393/5/15 21:16
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب خودم۰

یه مدتی کمرنگ میشم تا اثاث کشی کنم۰مطالب رو مینویسم ولی بصورت ثبت موقت۰بعد یهویی ظاهر میکنم۰فعلا بای۰بامن حرف نزن

 

 

 

 

 

                                                                     دوستدار همتون هستم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان(عمه جون)
16 مرداد 93 0:13
ایشالله بسلامتی اثاث کشیتونم تموم بشه دلم واسه عکسای قشنگ کیان جوووووووووووونم تنگ میشه...
نیاز
16 مرداد 93 0:16
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
ناهید(مامان امیرحسین)
16 مرداد 93 16:12
پیشاپیش خداقوت و خسته نباشی مهدیه جون منتظرت می مونیم موفق باشی
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیزم برام دعا کن که زود جمع وجور بشه کارام با بچه کوچیک سخته بازم متشکرم
بیتا(مامان فرانک)
16 مرداد 93 18:12
ایشالله هرچی زود اثاث کشی به خیر و خوشی تموم بشه راحت بشی منم با فرانک اثاث کشی داشتیم خیلی سخنه از الان خدا قوت
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
امیدوارم هرچه زودتر جمع وجور شه۰۰خوبه که درک مینی بیتا جان۰مرسی
نفیسه
17 مرداد 93 22:55
خسته نباشی مهدیه جون خدا قوت انشالله به سلامتی باشه شنیدم میخواین بیاین نزدیک ما خوشحال شدم مگه اینجوری شما و کیان جون و بیشتر ببینیم بوووووووووووووووس واسه کیان جون
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت نفیسه جون۰میدونم که خیلی بچه دوستی ،یه خاله دیگه میشی واسه کیان۰قربونت به امید دیدار
سپیده مامان درسا
18 مرداد 93 10:08
انشالله که به سلامتی تموم بشه کارهاتون مهدیه جون فقط زودی یا که دلمون برای کیان جون تنگ میشه
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
انشأالله۰۰ ۰ هستم ولی یکم کمرنگتر۰۰۰قربونت گلم
مهشید
24 مرداد 93 6:59
سالگرد ازدواجت مبارک مهدیه خوبم
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون وخوشحالم که یادت بوده
مامان پریا
24 مرداد 93 13:26
خسته نباشین عزیزم.....خونه جدید مبارک.....ما منتظر نمایش یهویی شما هستیم فکر دل تنگ مارو هم بکن زود بیا
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
نه عزیزم کو جابجایی هنوز استندبایم۰۰۰ولی به خاطر شماها اومدم۰