کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

پست فوری

1393/5/8 22:03
227 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این پست رو میذارم پسر نازم تو ماشین خوابیده و ما به سمت مشهد در حرکتیم۰دلم نیومد این حس قشنگشو ثبت نکنم۰همسری پشت فرمونه وسرعتمون بالاس۰نمیدونم چرا از زمان بارداریم یکم از رانندگی میترسم هرچند خودم عشق رانندگی بودم به خاطر اینکه حواسم پرت شه اومدم تو دنیای مجازی۰آنتن گاهی میپره واز سرنو۰۰ ۰

سرعتمون بالاس ودوربین هم در دسترس نیست۰یکم کیفیت پایینه عکسمون۰

تا

 

 

خوابای قشنگ ببینی پسر نازم

شبت ستاره بارون گل مامان

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامانی اریان
9 مرداد 93 16:19
اخـــــــــــــــــــــــی اروم بخوابی نانازم مامانی نترس سرعت که تو جاده مشکل نداره توی جاده اگه سرعت پایین باشه هم خطرناکه گصه نخول...
سپیده مامان درسا
11 مرداد 93 14:00
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت گلم
مامان ماهان
11 مرداد 93 18:33
فدای اون صورت ماهت بشم گل پسری...الا بذکرالله تطمین القلوب
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت نازنینم زهرا جونم
عمو مجید
13 مرداد 93 10:01
از بس من باهاش بازی کردم خسته شده بود امیدوارم خوش گذشته باشه به همگی
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
آفرین صد آفرین عمو مجید درست گفتی
ناهید(مامان امیرحسین)
13 مرداد 93 20:31
ای جونم چه ناز خوابیده انگار نه انگار که سرعتی هم در کاره. مامان مهدیه از کیان یاد بگیر انگار نه انگار که نه انگار
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
کیان پسر پدر شجاعه
بیتا(مامان فرانک)
16 مرداد 93 18:07
جونم چه ناز خوابیده عزیزم نازی