کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

۷ ماهگیت مبارک گلم

1393/5/2 13:22
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان سلام گل مامانقلب

الان که این پست رو میذارم شما داری شیر میخوری تا بخوابی مامان هم تبلت به دست مشغول نوشتنه۰مامان خیلی کار داره واسه اثاث کشی۰سه باره که تا نیمه مینویسم واز بس که سرعت همراه اول پایینه سیو نمیشه۰۰

عزیز دلم قدم هات استوار برای  ورود به ۷ماهگیت۰چقدر زود گذشت ۰۷ماهه که صبحا تو منو بیدار میکنی وشبام کنارت میخوابمو وواست حرف میزنم۰۷ماهه که حال وهوای خونمون عوض شده۰۷ماهه شدی قندعسلم۰دیگه کم کم داری مرد میشی واسه خودت۰۷ماهه که منو باحس قشنگ مادر بودن آشنا کردی۰

کیانم برات آرزو دارم به تک تک آرزوهای قشنگت برسی برات آرزو دارم لبخند همیشه وهمیشه روی لبای نازت باشه۰برات آرزو دارم۰۰۰برات خیلی آرزو دارم۰

ازت متشکرم که خوشبختی رو با تمام معنا ومفهومش به زندگیمون وارد کردی۰ازتو هم متشکرم مهدی جونم برای۰۰۰۰ بازم کمکم کن ۰دوست دارم کیان هم مثل خودت باشه "مرد"

hj

 

کیان جون وپایان ۶ماهگی

۱)۶تا دندون داره ۲تا پایین وازبالا ۲تای بالا ونیش هایش

۲)قد.       وزن.           دورسر.   شنبه آینده مشخص میشه

۳)اینارو تقریبا تست کرده از غذاها شیر برنج حلیم سوپ فرنی 

ازمیوه ها سیب موز هندوانه طالبی هلو اآلبالو

متفرقها بیسکویت مادر ویکم بستنی

۴)اسباب بازی های عجیب غریب در این ماه کنترل تی وی شارژر تبلت پلاستیک کارتن وسایلا آینه و۰۰

۵)یاد گرفته سرفه الکی کنه مثلا من سرفه میکنم کیان هم اداممو در میاره۰جدییداهم چندباری دستاشوشبیه دسست زدن به هم رسونده۰وقتی کسی بهش  نزدیک بشه ودستاشو درز کنه کیان دستاشو دراز میکنه ومیگیره یعنی بغلم کن۰√

۷)احتمالا چند روز آینده چهار دست وپایی میکنه۰خیلی مصمم شدهاز خود راضی

منتظر باشین۰۰۰خبرهای خوشی در راه هستچشمک

 

۷ماهگیت مبارک گل مامان

 

تا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 17:57
سلام چه وب نازی داری کوچولو ب وب منم سربزن بیا باهم دوست شیم منتظرتماااااا
نفیسه
3 مرداد 93 0:43
هفت ماهگیت مبارک باشه کیان جون انشالله 120 سالگیت گلم دلم واست تنگ شده گل پسر خیلی وقته که ندیدمت خدا قوت مهدیه جون بابت اثاث کشی دل تنگ شمام هستم خانوم
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون نفیسه جون ماهم دلتنگ شما هستیم۰انشاالله این جمعه دیدارها تازه میشه گلم وجود نازت سلامت سلام برسون
مامان ماهان(عمه جون)
3 مرداد 93 2:45
سلام نفس عمه،دیگه داری مردمیشی گل من،۷ماهگیت مبارک باشه جیگرم... فدای خنده های قشنگت بشم،عاشق اینم که وقتی یکی سرفه میکنه شماهم ازش تقلیدمیکنی... بووووووس به اون گونه هایی نانازت
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام عمه جون۰فدایی داری ۰۰ ۰قربونت ماهان جون رو ببوسش
مهشید
3 مرداد 93 14:50
بعله خانمی همینجوری زود زود میگذره کیان جون ما از حالا مرد هست ماشاالله
بابا جون
4 مرداد 93 7:44
هفت ماهگیه آقا کیان مبارک تاج سر باباش
سپیده مامان درسا
5 مرداد 93 3:35
سلام خانومی خدا حفظش کنه واست گل پسر نازتو انشالله که همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
سلام خانومی۰خوش اومدی به وب کیان جون۰ممنون شمام درکنار درسا جون خوش باشین۰ همیشه۰
سپیده مامان درسا
5 مرداد 93 3:44
همه ی پست هاتو از اول دیدم و عکسهای ناز گل پسرو هم دیدم خیلی عزیزم ، راستی خبر باردار بودنت و هم جالب گفتین به خانواده ها روز تولد همسریت همه رو سوپرایز کردین
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیزم از وقتی که به من اختصاص دادی
ناهید(مامان امیرحسین)
5 مرداد 93 12:23
۷ماهگیت مبارک گل پسری ایشالله ۷سالگی و پست روز اول مدرسه رو مامان مهدیه اینجا بذاره
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون ناهید جونی از این آرزوی قشنگی که برای کیان داشتی۰
عمو مجید
6 مرداد 93 19:16
هفت ماهگیت مبارک
بیتا(مامان فرانک)
6 مرداد 93 23:11
کیان جونی هفت ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله همیشه سلامت باشی
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ممنون بیتاجان۰فرانک رو ببوسش از طرف من۰البته تاجمعه که خودم بیام ببوسمش