کیانکیان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مهدی ومهدیه زندگی مهدی ومهدیه ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات گل پسرم کیان

از آشنایی با شماخوشبختم۰۰۰

1393/4/17 16:06
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همسر عزیزم وممنونم ازش۰نه اشتباه نکنین دوستان این یه پست عاشقانه نیست که بدون رمز باشه۰نه این پست یه تشکر ویژه داره۰

میخوام تشکر کنم از مهدی عزیزم که تو کار وبلاگ نویسی همیشه تشویقم میکنه و واسه اینکه همیشه آنلاین باشم واسم تبلت گرفته وخودشم میاد نظر میذاره۰

میخوام  یه تشکر ویژه تر داشته یاشم از از پسر وروجکم که باوجود تمام شیطونیاش هرچندساعت نیم ساعتی به من فرصت میده برنم نت۰

بازم تشکر ازعمه جون کیان واسه تمام مهربونیاش۰دلتون بسوزه به این میگن خواهر شوهر

هنوز ادامه داره۰تشکر از خاله فافا که فقط مطلبالو میخونه ونظر یادش میره۰

تشکر ازعمو مجید با اون بوس های قشنگی که میفرسته

تشکر از نفیسه جون که یه طورایی استارت وبلاگ نویسی روزد وتشکر از ناهید جون که پیگیر خاطرات گل پسری هستش۰تشکر از مامان آریان جون که هرموقع آن بشه به ماهم یه سری میزنه

یه تشکرم میکنم از دوست خوبم که تو این فضا باهش آشنا شدم باقلم زیبا وقشنگش;مهشید جون گل پسرش امید۰راستی فرانک جون از شمام ممنون دخمل خوشگله۰

دوستای خوب وبلاگیم ممنونم که به ما سر میزنین ومن گاهی فراموش میکنم نظر بذارم۰

سپاسگزار همتون هستیم۰

gg



 

پسندها (1)

نظرات (10)

بابا جون
17 تیر 93 16:38
متشکرم از این همه لطفی که داری عزیزم. دوستداره همیشگی شماها. بوس بوس
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
بِگـــذار هَرکَسی هَر چِه دوست دارَد بِگـــویَد ... مُهِم ایـــن اَست کِ تُو دُردانِــــــــــــه مَنی... وَ اَزتَمامِ خوبی ها بَدی های این دُنیا... فَقَطُ و فَقَط تُورو میخواهَــــــم...
مامان ماهان(عمه جون)
17 تیر 93 21:04
وای گلم شما لطف داری...همه چی دوطرفه بوده عزیزم...بووووووووس
مهشید
18 تیر 93 10:00
ما هم از آشنایی با شما وکیان جون خوشوقتیم عزیزم خوبی های زندگیت بیشمار باد
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم۰دلت شاد ولبت پرخنده باد۰
نفیسه
18 تیر 93 21:06
خواهش میکنم مهدیه جون شما لطف دارین عزیزم خوشحال میشم که توی خاطرات گل پسرت منو شریک دونستی انشالله لایقش باشم
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم۰خوشحالم این خاطرات خواننده خوبی مثل شما رو داره۰
عمو مجید
20 تیر 93 9:27
قابل نداره ماکه از نزدیک نمیتونیم زیاد بوسش کنیم مگه ازدور بوسش کنیم ببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ناهید(مامان امیرحسین)
20 تیر 93 13:03
چه پست باحالی ممنون از شما مهدیه جون به خاطر این همه لطف و قلب مهربونت
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
قربونت گلم۰نظر لطفته دوست خوبم
ناهید(مامان امیرحسین)
20 تیر 93 13:25
میگم مهدیه جون اسم همه رو آوردی جز امیرحسین. خب امیرحسین هم نقش به سزایی توی وبلاگ کیان جون داره دیگه. نفیسه جان وبلاگ امیرحسین رو به شما نشون داده بود که شما هم هوس وبلاگ کردید و استارتشو زدید. مگه نه؟ کیان جون رو از طرف من ببوس. خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینمش
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
آره تازه اول وبلاگ نویسی بودی که نفیسه جون معرفی کرد.چرا دیگه اسم مامانشو آوردم دیگه خانومی قربونت یه عالمه ماچ واسه امیرحسین جون.به امید دیدار
ناهید(مامان امیرحسین)
21 تیر 93 9:49
پس کامنت های من کو؟
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
ایناهاش...اینم تایید تمام نظرات دوستان
بیتا(مامان فرانک)
22 تیر 93 22:30
پست جالبی بود عزیزم منم ممنون از تو بخاطر لطفی که داری[
نانا
23 تیر 93 16:21
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967
بابامهدی ومامان مهدیه
پاسخ
محض بیکاری*هرکی خواست ادش کنه